מטבחי חוץ לגינה

מטבחי חוץ לגינה הם הרבה יותר מאשר פתרון בישול, הם מהווים ממש פינה של נחלה (במיוחד לאוהבי הבישול כמובן).  כאשר יש מטבח חוץ בגינה, יש לכם עוד נישה שלמה שהיא רק שלכם. בשלווה וברוגע של הבחוץ. היכן מתחילים עם בניית מטבחי גינה? 

מטבחי חוץ לגינה – שימושים ויתרונות

מטבחי חוץ לגינה יכולים לשמש למגוון רחב של שימושים, החל מבישול יומיומי ועד לאירוח גדול של כל החבר'ה. בתוך כך, למטבחי חוץ ישנם מספר יתרונות, כמו למשל הנושא של הנוחות. אותה נוחות אשר מאפשרת לכם לבשל בחוץ, ליהנות מהאוויר הצח והנוף.

כמו כן, חשוב לדבר על העניין של הפונקציונליות, שכן מטבחים אלו יכולים לספק לכם את כל מה שאתם צריכים כדי לבשל בחוץ, החל מכיריים, דרך התקנת טאבון ועד לסוגי גריל שונים. בנוסף לכך, חשוב לציין את הנושא של עמידות מטבחים אלו.  באופן כללי ומבלי להיכנס לסוגי דגמים ספציפיים של מטבחי חוץ לגינה. מטבחים אלו מיוצרים בדרך כלל מחומרים עמידים, המתאימים לתנאי האקלים בישראל.

כמה עולים מטבחי חוץ לגינה, ומה הם כוללים?

עבור אנשים שמעוניינים להנות מבישול ואירוח בחוץ, ישנם סוגים שונים של מטבחי חוץ, המותאמים לצרכים ולתקציב של כל פרויקט. עם זאת, חשוב לקחת בחשבון מראש את כלל העלויות אשר כרוכות בפרויקט זה. בעוד שהמחירים למטבחי חוץ יכולים לנוע בין כ-6,000 – 9,000 ₪ בממוצע למטבחי 300 – 400 ס"מ, יש להביא בחשבון גם את כלל העלויות הנלוות לפרויקט זה.

הנה חלק מהעלויות הנילוות לפרויקטים של בניית מטבחי חוץ לגינה:

  • הקמת תשתיות: אם המטבח לא מוכן מראש, יש צורך להקים עבורו תשתית שתכלול רצפה, חיבור לחשמל ולמים וכן התקנת פתרונות ניקוז, תשתית גז וכולי.
  • אביזרים: בנוסף למטבח עצמו, יש צורך לרכוש אביזרים נוספים, כגון כיריים, תנור, כיור, מקרר, מדיח, וכן כיסאות, שולחנות חוץ וריהוט גן – תלוי בצרכים שלכם.
  • התקנה: אם לא בונים את המטבח בעצמנו, כמובן שיש צורך לשלם עבור התקנה על ידי חברת מטבחים מקצועית.

מטבחי חוץ לגינה של גנץ קונקריט

אילו סוגי מטבחי חוץ לגינה קיימים?

ישנם סוגים שונים של מטבחי חוץ לחצר, כאשר מטבחים לגינה בדרך כלל מתחלקים ל-3 סוגים עיקריים:

סוג מטבח חוץ לגינה / מרפסת

מה כולל המטבח?

מטבח חוץ נייד

מטבחים אלו הם פתרון לא רק זול באופן יחסי, אלא גם קל ויעיל עבור אנשים המעוניינים להוסיף מטבח לחצר שלהם ללא השקעה גדולה. מטבחים ניידים מגיעים בגדלים וסגנונות שונים, והם בדרך כלל עשויים מחומרים קלים ועמידים, מה שמאפשר שינוע שלהם בקלות לגינתכם.

מטבחי חוץ מודולריים

מטבחים אלו מורכבים מרכיבים נפרדים, מה שנקרא "חלק-חלק", כאשר את החלקים האלו ניתן להרכיב יחד לפי הצורך. מטבחים מודולריים הם פתרון גמיש ורב-תכליתי, המאפשר לכם להתאים את המטבח לצרכים שלכם.

מטבחים קבועים

מטבחים אלו הם הפתרון היקר ביותר ברוב המקרים, כי הם מצריכים התקנה נרחבת, אך הם גם האיכותיים והעמידים ביותר. מטבחים קבועים עשויים בדרך כלל מחומרים כגון שיש, אבן או עץ, והם מותאמים במיוחד לתנאי האקלים הישראליים.

סוגי מטבחי גינה שכדאי להכיר

מטבחי חוץ לגינה לא רק מוסיפים ערך ומעלים את השווי של הבית, אלא גם יוצרים מרחב פונקציונלי. בבואכם לבחור את המטבח הנכון לכם-תקציבית לגינה, יש כמה סוגי מטבחים שכדאי להביא בחשבון.

שני הסוגים  הנפוצים ביותר הם בדרך כלל אלו:

  1. מטבחים מובנים: אלו הם מטבחים המיועדים למרחבי חוץ עם אופציה של בנייה, לאו דווקא התקנה. מטבחים אלה נבנים לרוב בהתאמה אישית ויכולים לכלול אפיונים כגון גריל מובנה, טבון פיצה, כיורים כשרים, מקררים, מעשנות בשרים ועוד.
  2. מטבחים מודולריים: מטבחי חוץ מודולריים לגינה מציעים מצד אחד פונקציונליות, ומצד שני, יותר גמישות בנושא העיצובי. מטבחים אלו מיוצרים בגדלים ובתצורות שונות, מה שמאפשר להתאים רכיבים כאלו ואחרים כדי ליצור את המטבח האידיאלי

כיצד בוחרים מטבח חוץ לגינה?

רגע קטנטן לפני שאתם רוכשים את המטבח, יש לקחת בחשבון את העדפות הבישול שלכם ואת סוגי המאפיינים שתרצו לקבל ולהנות מהם באותו מטבח. בסופו של יום, מטבח חיצוני יכול לשפר מאוד את חווית הבישול  שלכם. זה לא אומר בהכרח שככל שהמטבח יהיה מפואר יותר כך יותר תהנו לבשל, אלא זה אומר שכל מטבח צריך להיות מצויד במכשירי, מתקני וכלי הבישול הנדרשים. לכן, עצרו לרגע לפני הרכישה, חשבו מסלול והגדירו את צרכי הבישול שלכם במטבח החוץ.

מטבחי חוץ לגינה הם טרנד מאוד חזק בשנים האחרונות, הם הפכו פופולריים מאוד, האמת היא שמאז ומתמיד הם היו נפוצים בבתים פרטיים. השינוי שנעשה הוא התקנה של מטבח חוץ לא רק בגינה אלא גם במרפסות. זאת בזכות העובדה שבימינו מטבחי חוץ בגינה ניתנים להתאמה – מודולאריים ובהתאמה אישית.

אם בשנים עברו היו גדלים קבועים של מטבחי גינה, הרי שכיום ישנם מטבחים בהתאמה אישית שניתן להתקין ולבנות בכל סוג וגודל של שטח חוץ. לפני שאתם בוחרים את המטבח הבא שלכם, חשוב לבדוק את המרחב שאתם מייעדים לו. במקביל לכך, כמובן זכרו גם להשאיר מספיק ספייס עבור אירוח.

מהם חומרי הגלם הטובים ביותר לבניית מטבח חוץ לגינה?

חומרי הגלם הטובים ביותר לבניית מטבח חוץ לגינה הם כאלה שיהיו עמידים בפני תנאי מזג האוויר, לכלוך ונזקים. בנוסף, חשוב שהחומרים יהיו נוחים לניקוי ותחזוקה.

להלן מספר חומרי גלם מומלצים לבניית מטבח חוץ:

  • נירוסטה: נירוסטה היא חומר גלם עמיד מאוד בפני קור, חום, קורוזיה ופגעי מזג אוויר אחרים. היא קלה לניקוי ותחזוקה, ומגיעה במגוון סגנונות וצבעים.
  • אלומיניום: אלומיניום הוא חומר גלם קל משקל ועמיד בפני קורוזיה. הוא אינו מחליד כמו ברזל, וקל לניקוי ותחזוקה.
  • עץ: עץ הוא חומר גלם טבעי וחמים, אך הוא דורש תחזוקה רבה יותר מאלומיניום או נירוסטה. חשוב לבחור סוג עץ עמיד בפני תנאי חוץ, כגון עץ טיק, עץ אורן או עץ איפאה.
  • בטון: בטון הוא חומר גלם עמיד מאוד, אך הוא עלול להיות יקר ומסורבל להתקנה. הוא מגיע במגוון סגנונות וצבעים, ויכול להיות מעוצב לפי טעמכם האישי.

כמובן, הבחירה בחומרי הגלם המתאימים תלויה גם בגורמים נוספים, כגון התקציב שלכם, הסגנון האישי שלכם, והאקלים באזור בו אתם גרים.

להלן מספר טיפים לבחירת חומרי גלם למטבח חוץ:

  • קחו בחשבון את האקלים באזור בו אתם גרים. אם אתם גרים באזור עם מזג אוויר קיצוני, חשוב לבחור חומרים עמידים בפני תנאי מזג אוויר קיצוניים.
  • חשבו על התקציב שלכם. חומרי גלם מסוימים, כגון נירוסטה, אלומיניום ובטון, יקרים יותר מאחרים, כגון עץ.
  • התייעצו עם איש מקצוע. איש מקצוע יוכל לעזור לכם לבחור את חומרי הגלם המתאימים ביותר לצרכים ולתקציב שלכם.

בין אם אתם צריכים לממש מטרות כמו בישול יומיומי, או שמא אתם רוצים להפוך את מטבח החוץ לרהיט מעוצב בפני עצמו. הטיפ הכי חשוב הוא לקבל ייעוץ ללא התחייבות. את אותו הייעוץ תוכלו לקבל מאיתנו. צרו קשר כעת עם צוות מטבחי גנץ.

בסופו של דבר, מטבחי חוץ לגינה עשויים לעתים קרובות מחומרים עמידים כגון אבן או בטון. זאת, למען העמידות וכדי שישתלבו בצורה חלקה עם שאר הגינה. רוב המטבחים עשויים מהחומרים האלו, למעט מקרים בהם המטבח ממוקם מתחת לקירוי או במקום מאוד מוצלל.

בין אם אתם בוחרים במטבח מהסוג הזה או מהסוג האחר, תמיד יהיה חשוב לוודא שהוא עשוי חומרים חזקים וכאלו שמתאימים במלואם למזג האוויר הישראלי. באופן הזה, תוכלו לשמור על המטבח שלכם במשך שנים ולא לחשוש מבלאי עקב תנאי חוץ.

מאמרים נוספים

נגישות

GELMAN

BETONSTONE COLORES

108
000
602
525
301
303
307
320
שולחן יציקת בטון אדריכלי אמיתי BETON STONE.
לא ציפוי ולא חיקוי, אלה יציקה מלאה, חלקה ומשוריינת
מידה 220/110 ס"מ

ANGOLA

BETONSTONE COLORES

108
000
602
525
301
303
307
320
שולחן יציקת בטון אדריכלי אמיתי BETON STONE.
לא ציפוי ולא חיקוי, אלה יציקה מלאה, חלקה ומשוריינת
מידה 340/110 ס"מ

TOKEN

BETONSTONE COLORES

108
000
602
525
301
303
307
320
שולחן אש "TOKEN" בערת גז

מידה 120/32 ס"מ

Lofterino

BETONSTONE COLORES

108
000
602
525
301
303
307
320
שולחן אש "Lofterino" בערת גז

מידה 180/84/32 ס"מ

LOFTER

BETONSTONE COLORES

108
000
602
525
301
303
307
320
שולחן אש "LOFTER" בערת גז

מידה 220/90/32 ס"מ

כל הזכויות שמורות לגנץ קונקריט דיזיין © 2024 | מטבחי חוץ
POWERED BY selected
השאירו פרטים
השאירו הודעה ונחזור אליכם בהקדם
התקשרו עכשיו: 077-803-8723