מטבח חוץ למרפסת

מטבח חוץ למרפסת יכול בוודאי להיות פתרון מצוין לסיטואציות בהן ריחות טיגון נעימים מפריעים.

באמצעות מטבח חוץ למרפסת אתם יכולים להנות מארוחות ובישול במרפסת מבלי לגרום לריחות להיכנס לבית. מטבח חוץ במרפסת הוא פתרון מעולה לנטרול ריחות טיגון ובישול ולהנות מארוחות באוויר הפתוח. מטבח חוץ יוקרתי למרפסת משדר אלגנטיות ויוקרה. עם מטבח חוץ במרפסת תוכלו להנות מארוחות ואירוח בחצר הביתית באופן מרשים ונעים.

כמו כן, ישנם מספר דרכים נוספות שניתן לנסות כדי להפחית את הריחות הלא נעימים במטבח החיצוני:

  • שימוש בפילטר או מסנני אוויר מותקנים מעל הגריל כדי לסנן את הריחות הלא נעימים מהאוויר שיוצא מהגריל.
  • השימוש במסננים וכלי בישול סגורים כמו מכסה לסיר או למחבת, יכול לעזור למנוע את הפצת הריחות הלא נעימים בזמן הבישול.
  • שימוש בתבלינים ארומטיים כמו רוזמרין, ציפורן וכדומה, יכול להוסיף ארומה טובה למזון ולהקל על הריחות הלא נעימים.
  • פתיחת דלתות וחלונות המרפסת יכולה לעזור בספיגת הריחות הלא נעימים והוצאתם לחוץ.

לקבלת מפרט טכני ולצפייה בדגם BARLETTA - לחצו כאן

כיצד לבחור מטבח חוץ למרפסת?

  • תכנון ועיצוב: כאשר בוחרים מטבח חיצוני, חשוב לתכנן אותו בצורה שתתאים לסגנון הבית ולצרכי המשפחה. ישנם עיצובים מודרניים, כמו גם עיצובים קלאסיים ורומנטיים, ובחירה בעיצוב המתאים תעזור ליצור אפקט יוקרתי.
  • חומרים וגימורים: בחר בחומרים ובגימורים איכותיים שיתאימו לחצר הבית ויהפכו את המטבח למרשים. חומרים כמו אבן טבעית, עץ מוגן ממזג אוויר ופלדת אל-חלד מיוחדת הם דוגמאות לחומרים שניתן לשקול.
  • אבזור וציוד: חשוב להתעקש על אבזור וציוד באיכות גבוהה והתאמה לשימוש בחוץ. זה כולל מקררים או מקררי יינות מתאימים לחוץ, גריל איכותי, כיור, תנור, תבלינים, וכלי בישול והגשה.
  • אלמנטים יוקרתיים: להוספת יוקרה לחלל, ניתן לשקול הוספת אלמנטים יוקרתיים כמו מקרר יינות, מערכת סאונד, שולחנות אש וריהוט למרפסת כמו שולחנות בטון לאירוח בחוץ.
  • תאורה: התאורה הנכונה יכולה ליצור אווירה מיוחדת בערבים ולהוסיף יוקרה למרפסת בערבים. השקיעו בתאורה אסתטית, כמו תאורת LED מתאימה לחוץ.
  • נוף וצמחיה:יחד עם המטבח החיצוני, ניתן להתעסק בהקניית צמחייה ובניהול נוף כדי ליצור חלל ירוק ומרשים.

מטבח חוץ למרפסת דגם BARLETTA

מטבח חוץ למרפסת עם דלפק בר לחווית אירוח מפנקת אצלכם בחצר ובמרפסת הבית
נגן וידאו אודות RIB מטבח חוץ
נגן וידאו אודות 10 מטבחי חוץ דגם RIB

בחירת מכשירי חשמל למטבח החיצוני במרפסת

לסיכום, כל מטבח חוץ למרפסת מצריךבחירת מכשירי חשמל למטבח החיצוני במרפסת גם את מכשירי החשמל הנכונים. לכן, חשוב להיות מודעים למגבלות הגודל והפריסה של המרפסת שלכם ולבחור מכשירי חשמל בהתאם. לדוגמה, מרפסות קטנות עשויות לדרוש מכשירי חשמל קומפקטיים או מכשירים מובנים כדי למקסם את השטח.

לבסוף, חשוב להביא בחשבון את סוג הבישול שאתם מתכננים לעשות בחוץ. בעוד כי גרילי גז פופולריים במטבחי חוץ מכיוון שהם מספקים חום עקבי וזמני בישול מהירים, ישנן גם אופציות חשמליות, מטבחים המותאמים לשמירה על שבת (עם פלטות שבת ומתקני כשרות אחרים) ועוד.

מהם השימושים של מטבח במרפסת?

לא פעם נטען כי מטבח חוץ למרפסת מהווה את הדרך הנפלאה ביותר לארח אנשים. ולו בזכות התשתיות השונות שמטבחים אלו מציעים. במילים אחרות, השימושים במטבחי חוץ יכולים להיות מאוד מגוונים. החל ממטבחים עם כיריים, דרך מטבחים עם מתקני עישון בשרים, מטבחים עם טאבון ועוד.

מכיוון שהשימושים במטבחי חוץ יכולים להיות מאוד מגוונים. חשוב להגדיר מראש את הצרכים שלכם מהמטבח, ולמה הוא עתיד לשמש אתכם בפועל. בסופו של דבר, אף אחד לא רוצה להיות "תקוע" במטבח בזמן שהאורחים בחוץ.

הקיץ ממש מעבר לפינה, ועם מזג האוויר החם שמגיע עם חודשי יולי אוגוסט בישראל, זו בעצם ההזדמנות המושלמת להזמין חברים ובני משפחה לאיזה ברביקיו טעים בחצר האחורית. כדי שזה יקרה בתנאים האופטימליים, כדאי להכיר סוגי מטבחי חוץ למרפסות וגינות.

כמה עולה מטבח חוץ למרפסת?

אם אתם שואלים כמה עולה מטבח חוץ למרפסת, המחירים יכולים לנוע בין כמה אלפי שקלים בודדים לבין 5,000 – 15,000 ₪ ומעלה.

בסופו של דבר, בין אם יש לכם מרפסת או חצר פרטית, עלויות מטבחי חוץ למרפסות יהיו מותאמות לכמה פרמטרים שונים:

  • גודל המטבח: מטבח גדול יותר משמע יותר ציוד, אולי אינדוקציה ואבזור נוסף, לכן העלויות יותר גבוהות.
  • חומרי גלם: מטבחים העשויים מחומרים יקרים יותר, כגון עץ או שיש, יהיו יקרים ממטבחים העשויים מחומרים זולים, כגון פלסטיק מוקשח או סגסוגות של מתכות.
  • התקנה: התקנת מטבח חוץ עשויה להיות יקרה, במיוחד אם היא כוללת עבודות חשמל או אינסטלציה, לכן חשוב לקבל הצעת מחיר הכוללת התקנת תשתיות במקרה הצורך.

מציאת מיקום בגינה למטבח החיצוני

הדבר הראשון שיש לקחת בחשבון בעת תכנון מטבח חוץ למרפסת הוא הנושא של המיקום. בהתאם לגודל חלל החוץ שלכם, הקפידו לבחור מטבח שלא בהכרח ימלא את כולו.

במילים אחרות, השאירו מקום אקסטרה עבור ריהוט גן, ציוד בישול ובאופן כללי, מקום אקסטרה עבור אירוח של אורחים. כמו כן, חשוב שתיקחו בחשבון גם את הנושא של מזג האוויר. במקרה הצורך, תוכלו גם לבחור להתקין קירוי למטבח שלכם. באופן הזה תוכלו לבשל 365 ימים בשנה, אך זהו לא היתרון היחידי של קירוי. בפועל, קירוי יאפשר לכם לשמור לאורך טווח על מינימום בלאי במטבח החוץ שלכם.

מוצרי חשמל למטבח חוץ במרפסת

אין מטבח חוץ שהוא שלם ללא מכשירי החשמל הנדרשים, ציוד הבישול והאבזור הכללי שכל בשלן צריך. המכשירים הבסיסיים יכולים לכלול גריל, כיור ומקרר, אבל אתם יכולים לרכוש גם טבון, מעשנת ואפילו ברז בירה אם בא לכם להתפרע. וטיפ אחרון מאיתנו, אל תשכחו לקחת בחשבון גם אפשרויות אחסון. לא פעם, אפשרויות האחסון הן מעטות, מה שגורם לאנשים להתרוצץ בין המטבח לבין הבית. לכן, השתדלו להימנע מזה, והתאימו את המטבח לצרכיכם בפועל.

מאמרים נוספים

נגישות

GELMAN

BETONSTONE COLORES

108
000
602
525
301
303
307
320
שולחן יציקת בטון אדריכלי אמיתי BETON STONE.
לא ציפוי ולא חיקוי, אלה יציקה מלאה, חלקה ומשוריינת
מידה 220/110 ס"מ

ANGOLA

BETONSTONE COLORES

108
000
602
525
301
303
307
320
שולחן יציקת בטון אדריכלי אמיתי BETON STONE.
לא ציפוי ולא חיקוי, אלה יציקה מלאה, חלקה ומשוריינת
מידה 340/110 ס"מ

TOKEN

BETONSTONE COLORES

108
000
602
525
301
303
307
320
שולחן אש "TOKEN" בערת גז

מידה 120/32 ס"מ

Lofterino

BETONSTONE COLORES

108
000
602
525
301
303
307
320
שולחן אש "Lofterino" בערת גז

מידה 180/84/32 ס"מ

LOFTER

BETONSTONE COLORES

108
000
602
525
301
303
307
320
שולחן אש "LOFTER" בערת גז

מידה 220/90/32 ס"מ

כל הזכויות שמורות לגנץ קונקריט דיזיין © 2024 | מטבחי חוץ
POWERED BY selected
השאירו פרטים
השאירו הודעה ונחזור אליכם בהקדם
התקשרו עכשיו: 077-803-8723