עיצוב מטבח חוץ

טיפים לעיצוב מטבח חוץ

  1. התאמת המטבח החיצוני לגינה – עליכם לחשוב היטב ולחשב את המיקום של המטבח בצורה מדוייקת. היכן בדיוק בגינה תרצו להציב את המטבח?  יש לקחת בחשבון את הגישה למטבח. יש לבחור בעיצוב של מטבח חוץ שיתאים לסגנון העיצובי של הגינה שלכם.
  2. חומרי הגלם של המטבח –  מהו חומר הגלם המרכזי של המטבח חוץ? האם המטבח יהיה בנוי מנירוסטה, אבן או בטון, בטון יצוק? האם יהיה שילוב של מספר חומרי גלם, כמו שילוב של בטון עם נירוסטה או פורצלן.
  3. מטבח חוץ עם אי – אי במטבח הוא גם אלמנט עיצובי שמגדיר את הסגנון העיצובי של המטבח. קיימים מטבחי חוץ עם אי כמו הדגם BARLETTA אי רחב ונוח לבישול עשוי מבטון מ 100% בטון יצוק ויוקרתי.
  4. מטבח חוץ עם דלפק בר – דלפק בר הוא אלמנט נוסף חשוב מאוד שיש לקחת בחשבון אם אתם רוצים  לעשות אירוע משפחתי קטן במרפסת או בגינת הבית שלכם עם דלפק בר זה אפשרי עוד יותר. דלפק בר חשוב לאלו מכם שמארחים כמות גדולה של אנשים.

    בסופו של דבר, מטבח חוץ היום הוא לא פשוט מקום לבשל, אלא מרכז בילוי. מטבח חוץ נועד לאירוח שלאת המשפחה והחברים כולם ביחד בנוחות. המטבחים החיצוניים כיום מתקדמים ומיועדים לספק לך את הכלים והאבזור המודרניים ביותר כדי להפוך את חוויית הבישול והאירוח בחוץ לחוויה נעימה לכל המשפחה והחברים.

מתלבטים בין מטבח כזה לאחד אחר?

ובכן, בעוד שרוב האנשים מסתפקים בהקמת גריל ברביקיו בחצר האחורית, יש אנשים שנהנים ממטבחים בעיצוב כובש שגורם לכולם להיות רעבים מיד. בין אם אתם אוהבים עיצובי מטבחים צנועים או יוקרתיים יותר, ישנם מגוון חומרים שונים שניתן להשתמש בהם כדי לעצב את מטבחכם. חלק מהחומרים הנפוצים הם עץ, פורמייקה (פחות מומלצת אם אין קירוי המגן מהשמש ומזג האוויר), בטון, שיש ועוד. חשוב לזכור שלכל חומר יש את היתרונות והחסרונות שלו, מה שכמובן מתבטא ישירות במחיר בכיס.

מהם השלבים לעיצוב מטבח חוץ?

כל מטבח אמנם מצריך את שלבי ההקמה והבנייה שלו, אבל רוב המטבחים יכללו כמה שלבים בסיסיים.

ברוב המקרים, תהליך עיצוב מטבח חוץ כולל את 3 השלבים הבאים:

  1. תכנון: כדאי בשלב הזה לשקול היטב את הצרכים מהמטבח, כמו גם את סוג וסגנון העיצוב שאתם מעוניינים בו.
  2. תקציב: חשוב אמנם לקבוע את התקציב מראש, אבל יותר חשוב להשאיר בצד סכום מסוים שיאפשר לכם להתנהל במקרים של הוצאות בלתי צפויות.
  3. בחירת ספקים: לאחר הגדרת תקציב, תוכלו להתחיל לחפש ספקים של חומרי גלם, או לחילופין, לבחור בחברת מטבחים או נגר מטבחים שמציעים את כלל השירות דרכם.

הגורמים המשפיעים על מחיר עיצוב מטבח חוץ

עלות עיצוב מטבח חוץ משתנה בהתאם מחיר ממוצע לעיצוב מטבח חוץ יכול לעמוד על כ-15,000 – 20,000 ₪, כאשר עיצוב מטבחים קטנים ופשוטים יכול לעלות החל מ-5,000 – 10,000 ₪. עם זאת, עיצוב מטבחים גדולים ומפוארים יכולים לעלות עשרות אלפי שקלים ולכן, חשוב לדעת כיצד להוזיל עלויות עד כמה שניתן.  אחת הדרכים לעשות זאת היא באמצעות קבלה של כמה הצעות מחירים. כל עוד תקבלו לפחות 2 או אפילו 3 הצעות מחברות מטבחים (או נגרים של מטבחים), ככה תוכלו "לשחק" טוב יותר עם התקציב לפרויקט שלכם.  במילים אחרות, תשתדלו לערוך השוואת מחירים לעיצוב מטבחי חוץ.

לכל מיני גורמים, חלקם משמעותיים יותר בקביעת המחיר וחלקם פחות. למשל 2 הפקטורים הבאים:

  • גודל המטבח: באופן טבעי, יהיה יקר יותר לעצב מטבחים גדולים, וכן צריך לקחת בחשבון את הנושא של האבזור. במילים אחרות, מטבחים גדולים צריכים יותר אבזור וציוד.
  • חומרי גלם: מטבחי חוץ ברוב המקרים עשויים מחומרי גלם עמידים יותר מאשר מטבחי פנים (במיוחד בישראל המאופיינת במזג אוויר חם ולח). מטבחי אבן או שיש למשל, יהיו יקרים יותר ממטבחי גינה עשויים מחומרים פחות עמידים, כגון עץ או אלומיניום.

בין אם מדובר על מרפסת או חצר פרטית, מטבחי חוץ הופכים פופולריים יותר ויותר, במיוחד באזורים עם אקלים חם יותר כמו בארצנו הקטנה. בסופו של דבר, ישראל ידועה בתור מדינה עם תרבות אירוח ואוכל. מתכננים גם אתם את עיצוב מטבח החוץ? חשוב לדעת כיצד לתכנן אותו נכון.

החשיבות בעיצוב של מטבח חוץ

מטבחי חוץ מספקים את המרחב המושלם לארח אורחים, אבל כאשר יש מטבח מהסוג הזה ישנה גם מחויבות לגרום לו להיראות כמו שצריך.  כאן נכנס לתמונה עיצוב מטבח חוץ, שכל מטרתו היא מצד אחד להגביר את הפונקציונאליות של המטבח, ומצד שני, לשפר את הנראות שלו. כאשר המטבח מתוכנן ומעוצב בצורה הנכונה, לא רק שיהיה לכם נעים וחווייתי יותר לבשל ארוחות, אלא גם יהיה לכם קל יותר לעשות זאת. כאשר מסכמים זאת בכמה מילים פשוטות, המטרה של עיצובי מטבחי חוץ היא להפוך את המטבח לנעים, יעיל יותר ופרקטי עבור סוגי שימושים שונים. לכן, כדאי גם לדבר על הצרכים מהמטבח.

עיצוב מטבח חוץ והצרכים שלכם ממנו

כאמור, תהליך העיצוב של מטבח חוץ תלוי בצרכים האישיים של בעלי המטבח. אם כי ישנם אלמנטים בסיסיים אשר מאופיינים עם רוב סוגי עיצובי מטבחי החוץ. בעוד שהאלמנטים הבסיסיים הם פריטי ציוד כמו כיריים, כיור ועוד, הציוד המותאם אישית הוא ציוד כמו טאבון פיצות, גריל BBQ מקצועי, מעשנת בשרים וכולי. בשורה התחתונה, מחיר עיצוב מטבח חוץ יהיה תלוי ישירות בסוגי הצרכים שלכם מהמטבח. לכן, השלב הראשון תמיד יהיה הגדרת והתאמת השימושים שלכם באותו מטבח.

ההמלצה היא לקחת בחשבון את 2 הפקטורים הבאים:

  1. כמה אנשים אתם בדרך כלל מארחים אצלכם בחצר או במרפסת? – אם מדובר בכמויות רבות של אנשים, אפשר לשקול למקם את המטבח באחת מפינות מרחב החוץ.
  2. האם אתם חובבי בישול מושבעים שחייבים מכשירי חשמל מתקדמים? – אם כן, יש לדאוג לתשתיות חשמל במטבח בהתאם.

לסיכום, כמה עולה לעצב מטבח חיצוני?

ובכן, התשובה לא כל כך פשוטה, שכן ישנם גורמים רבים שיכולים להשפיע על העלות הכוללת, כפי שכבר ציינו לעיל. עיצוב מטבחי חוץ יכול לנוע בין כמה אלפי שקלים לבין טווחים של אפילו 10,000 – 30,000 ₪ ומעלה. לכן, כנראה שההמלצה הטובה ביותר תהיה – השוואת מחירים בין סוגי מטבחים שונים. כך תוכלו לברר את מחירי השוק הממוצעים, ובהתאם לכך לבחור את המטבח שישרת אתכם בשנים הבאות.

מאמרים נוספים
נגישות

GELMAN

BETONSTONE COLORES

108
000
602
525
301
303
307
320
שולחן יציקת בטון אדריכלי אמיתי BETON STONE.
לא ציפוי ולא חיקוי, אלה יציקה מלאה, חלקה ומשוריינת
מידה 220/110 ס"מ

ANGOLA

BETONSTONE COLORES

108
000
602
525
301
303
307
320
שולחן יציקת בטון אדריכלי אמיתי BETON STONE.
לא ציפוי ולא חיקוי, אלה יציקה מלאה, חלקה ומשוריינת
מידה 340/110 ס"מ

TOKEN

BETONSTONE COLORES

108
000
602
525
301
303
307
320
שולחן אש "TOKEN" בערת גז

מידה 120/32 ס"מ

Lofterino

BETONSTONE COLORES

108
000
602
525
301
303
307
320
שולחן אש "Lofterino" בערת גז

מידה 180/84/32 ס"מ

LOFTER

BETONSTONE COLORES

108
000
602
525
301
303
307
320
שולחן אש "LOFTER" בערת גז

מידה 220/90/32 ס"מ

כל הזכויות שמורות לגנץ קונקריט דיזיין © 2024 | מטבחי חוץ
POWERED BY selected
השאירו פרטים
השאירו הודעה ונחזור אליכם בהקדם
התקשרו עכשיו: 077-803-8723